Inloggen
Login met InkopersCafé account Account aanmaken

Premium logo's

Premium logo's

Premium partners

Sidebar premium

Sidebar premium

Gold partners

Sidebar gold

Sidebar gold

Silver partners

Sidebar silver

Sidebar silver
09
03
Nancy van Bemmel
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Door Nancy van Bemmel
Categorie: Inkoop
Soort:

AevesBenefit kiest voor 'best of both worlds'

Eén overname was er nodig om AevesBenefit marktleider te maken in de inkoopadviesbranche. Benefit werd in april 2016 overgenomen door Aeves. Deze integratie leidde tot een groei van het bedrijf van in totaal ruim 200 consultants. Sindsdien werken beide partijen aan een duurzame integratie. "Beide bedrijven hebben hun sterke kanten en historie. Hier wilden we niet aan voorbij gaan, maar juist 'best of both worlds' meenemen in onze nieuwe identiteit", vertelt Sherief Abdalla, algemeen directeur. 

Het principe ‘best of both worlds’ is ook de basis voor de nieuwe naam: AevesBenefit. De nieuwe pay-off van het bedrijf: ‘What makes you tick?’ appelleert aan de missie om een hecht en bruisend netwerk te zijn voor inkoopprofessionals. Professionals die koploper willen zijn in hun vak en samen met de klant het inkoopvakgebied naar een hoger plan tillen. “We detacheren niet alleen inkopers, maar leiden ze tevens op en laten ze zich verder ontwikkelen. Benefit heeft mooie opleidingsprogramma’s voor beginnende en ervaren inkopers. Daar zijn de afgelopen 20 jaar meer dan 200 inkopers doorheen gegaan. Daar gaan we zeker mee door.”

Pijlers
De positionering van AevesBenefit zet in op drie pijlers: de best haalbare resultaten voor klanten, maximale groei van medewerkers en het faciliteren van een open inkoopnetwerk. “We kijken goed waar mensen in hun carrièrefase behoefte aan hebben. Waar liggen de drijfveren van de consultants? Waar krijgen de inkopers energie van? Waarom komen ze ’s ochtends uit hun bed? Door daarop in te spelen brengen we ze weer een stapje verder in hun carrière.” Hiertoe zet AevesBenefit de test: “What makes me tick” in.

Familiecultuur
Aeves en Benefit hadden direct al een goede match. Hoewel Benefit een strakkere en zakelijkere stijl had, bleken de bedrijfsculturen goed bij elkaar te passen. “We willen graag onze familiecultuur behouden, ook nu we een flink stuk gegroeid zijn”, stelt Abdalla. “We creëren een basis waarbij iedereen zich thuis voelt en waar ruimte is voor ontwikkeling en eigen initiatief. Dit benadrukken we ook in onze nieuwe huisstijl.”

Nieuwe website
AevesBenefit lanceert op 6 maart een nieuwe website. Op www.aevesbenefit.com presenteert de nieuwe organisatie haar nieuwe diensten, medewerkers, vacatures en activiteiten.


AevesBenefit is premium partner van InkopersCafe.nl

Nancy van Bemmel
Door Nancy van Bemmel
Nancy van Bemmel is een gedreven journalist. Voor Inkopers-café zet ze zich graag in om inkopers snel van het allerlaatste nieuws te voorzien. Heeft u tips voor Nancy? U kunt haar mailen via: nancy@inkopers-cafe.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.