Inloggen
Login met InkopersCafé account Account aanmaken

Premium logo's

Premium logo's

Premium partners

Sidebar premium

Sidebar premium

Gold partners

Sidebar gold

Sidebar gold

Silver partners

Sidebar silver

Sidebar silver

OMSCHRIJVING

06
03

Workshop inkoop van flexibele arbeid voor overheidsorganisaties

Datum06-03
Aanvang12:00
LocatieBussum
AdresBrinklaan 34
1404 EW
Bussum
iCaliCal

Organisaties moeten steeds sneller reageren op nieuwe ontwikkelingen die zowel vanuit regelgeving als conjunctuurschommelingen ontstaan. Personeel blijft daarbij een kritische succesfactor. Een steeds belangrijker deel bevindt zich in de flexibele schil. Tegelijkertijd is er een constante druk op de budgetten. Inkopers en HR-professionals kunnen door meer inzicht te verkrijgen over inhuur, de kosten van ingeleend personeel duurzaam verlagen, met behoud van kwaliteit.

Met deze workshop krijgt u in één middag inzicht in de achtergronden van inleen, visies op inleenstrategie, de transparante opbouw van inleentarieven en relevante inleenrisico´s. Voor u als professioneel (HR) Inkoper is inzicht in de tariefopbouw en doelstellingen van uw leverancier van tijdelijk personeel noodzakelijk. De nieuwe inzichten geven u de mogelijkheid om samen met uw leveranciers kostenverlagende verbeteringen te identificeren en door te voeren.

Inhoud workshop:

  • Wat zijn de trends en ontwikkelingen op het gebied van de inleenmarkt?
  • Hoe bepaal ik welk sourcingmodel (voorkeursleveranciers, marktplaats, ect.) bij mijn inhuurbehoefte en mijn eigen organisatie past?
  • Wat zijn inleen- en toeleveringsrisico’s?
  • Welke tariefberekeningsmodellen zijn er te onderscheiden?
  • Uit welke verschillende componenten is een tarief opgebouwd?
  • Hoe kom ik tot een juiste tariefstelling?
  • Op welke onderdelen moet ik letten in aanbestedingstrajecten?

De workshop wordt gegeven door twee, in hun vakgebied, ervaren moderatoren.

Moderators:    
Bertrand Prinsen, managing partner bij Labor Redimo
Wim Nieland, directeur publiek bij inkoopadviesbureau Aeves

Data:               
De workshop wordt gegeven op twee verschillende data:

Dinsdag 28 januari 2014
Donderdag 6 maart 2014

Programma:    
12.00 – 12.45 uur lunch
12.45 – 17.15 uur workshop
17.15 – 18.00 uur borrel

Kosten:            
€ 295,- (excl. btw) p.p. (incl. lunch en borrel).

Locatie:           
Aeves, Brinklaan 34 Bussum.

Doelgroep:      
Senior inkopers, contractmanagers en HR-professionals uit de publieke sector.

Inschrijven:      
Inschrijven voor de workshop kan door een e-mail te sturen naar info@aeves.com
met uw naw-gegevens, factuuradres en eventueel uw inkoopordernummer. U
ontvangt na aanmelding per e-mail een bevestiging.