Inloggen
Login met InkopersCafé account Account aanmaken

Premium logo's

Premium logo's

Premium partners

Sidebar premium

Sidebar premium

Gold partners

Sidebar gold

Sidebar gold

Silver partners

Sidebar silver

Sidebar silver
02
05
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Door webmaster
Categorie: Overheidaanbesteding
Soort:

Inkoopcompetitie van start met kick-off meeting

In het kader van het 50-jarig jubileum heeft NEVI een competitie uitgeschreven waarin innovatiedrang en inkoop samen (kunnen) komen. Deelname staat open voor iedereen die affiniteit heeft met inkoop. Het Inkopers-caf? zal met enige regelmaat verslag doen van de voortgang van deze competitie.


Vrijdag 19 mei aanstaande vindt de Kick-off lunchmeeting plaats in Amsterdam: een informatieve startbijeenkomst waar (potentiële) deelnemers onder het genot van een broodje worden bijgepraat door enkele aanwezige juryleden en de organisatie.

Opdracht
Ontwikkel een praktisch & vernieuwend innovatief inkoopidee waarin naar voren komt dat inkoop bijdraagt aan de BV Nederland. Inschrijven kan tot


De competitie
De Inkoopcompetitie biedt iedereen die affiniteit heeft met inkoop de mogelijkheid om met een praktisch toepasbaar en origineel (inkoop)idee te komen. alleen of samen met (inkoop-)collega’s. Het winnende team gaat geheel verzorgd naar het ISM congres in Las Vegas! Een deskundige jury beoordeelt de inzendingen en reikt tijdens het NEVI Jaarcongres op 24 november aanstaande de prijs uit. Deelname aan de competitie levert zelfs 27 NEVI CPD-punten op!

Jury
  • Anita Menninga (CPO Friesland Foods)
  • Kees Linse (CPO Shell)
  • Chris Smulders (CFO NS Reizigers)
  • Prof. Harry Commandeur (Fac. Econ. en Bedrijfsecon. wetenschappen. EUR)
  • Jan Snijder (oud NEVI-voorzitter)
Opzet
De eerste ronde omvat een beknopte toelichting van maximaal drie pagina’s. waarin het idee op hoofdlijnen wordt beschreven. Uiterlijk vrijdag 16 juni dient deze beknopte uitwerking ingeleverd te worden. waarna begin juli bekend wordt gemaakt welke inzendingen doorgaan naar ronde twee.

Deelnemers aan de tweede ronde hebben de zomermaanden om het idee verder uit te werken. waarna begin oktober een discussiebijeenkomst plaatsvindt. Tijdens deze bijeenkomst krijgen de deelnemers ook meer informatie over de eisen ten aanzien van publicatie. Uiterlijk 20 oktober dient het eindprodukt ingeleverd te zijn. waarna begin november bekend wordt gemaakt welke drie inzendingen doorgaan naar de finale.

De finale vindt plaats tijdens het NEVI Jaarcongres op 24 november en omvat onder meer een beknopte presentatie/verdediging van de inzending.

Aanmelden
Het aantal deelnemers voor de eerste ronde is onbeperkt. Een team mag uit maximaal zes personen bestaan. Stuur bijgaand document volledig ingevuld naar NEVI. info@nevi.nl of fax 079 3300760.
Uiteraard is aanmelden ook mogelijk tijdens de Kick off lunchmeeting op vrijdag 19 mei aanstaande.

Voor meer achtergrondinformatie & aanmelden zie www.nevi.nl/inkoopcompetitie

Programma 19 mei
12.00 uur      Ontvangst
12.30 uur      Waarom deze inkoopcompetitie? – aanleiding. door Kees Linse. CPO Shell (jurylid)
                   Wat wordt er van de deelnemers verwacht? – planning en proces. door Wendy van der Valk en Marc Reunis (organisatie)
13.00 uur      Inschrijven competitie

Locatie
Felix Meritis. Keizersgracht Amsterdam
Deze locatie is op loopafstand van de Rode Hoed. waar om 14.00 uur het Purchasing Excellence Event van start gaat.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.