Inloggen
Login met InkopersCafé account Account aanmaken

Premium logo's

Premium logo's

Premium partners

Sidebar premium

Sidebar premium

Gold partners

Sidebar gold

Sidebar gold

Silver partners

Sidebar silver

Sidebar silver
24
11
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Door webmaster
Categorie: Duurzaam inkopen
Soort:

NEVI lanceert interactief kennisplatform en nieuw vakblad Deal!

De Nederlandse Vereniging voor Inkoopmanagement (NEVI) heeft in het Evoluon in Eindhoven een interactief kennisplatform voor inkoopmanagers gelanceerd. NEVI is hiermee een van de eerste brancheverenigingen in Nederland die op deze wijze kennisuitwisseling tussen haar leden bevordert.

Wie jarig is trakteert. dus had NEVI ter afsluiting van haar jubileumjaar (50) een cadeautje voor de ruim 5400 leden. Op spectaculaire wijze lanceerde NEVI-voorzitter Wim Dressel een interactief kennisplatform en een nieuw vakblad voor inkoopmanagers. Zowel het kennisplatform als het vakblad komt voort uit een meerjarige samenwerking die NEVI onlangs is aangegaan met Sdu Uitgevers.

Tweerichtingsverkeer
Het kennisplatform www.nevi.nl is een interactieve portal en kennisbank gericht op het verder professionaliseren van de inkoopfunctie in Nederland. Uniek is het tweerichtingsverkeer in de kennisuitwisseling. Zowel de vakorganisatie als de individuele leden kunnen kennisartikelen op de site plaatsen. vergelijkbaar zoals dat gebeurt bij de online encyclopedie Wikipedia.

Openbaar ?n exclusief
Het kennisplatform is openbaar en dus toegankelijk voor alle inkoopprofessionals in Nederland. Zij kunnen hier dagelijks (inkoop)nieuws en activiteiten raadplegen. De 5400 leden van NEVI hebben daarnaast exclusief toegang tot actuele artikelen. checklists en praktijkcases en kunnen via de site in contact komen en informatie uitwisselen met collega-professionals.

Nieuw vakblad Deal!
Naast het kennisplatform lanceerde NEVI ook het nieuwe vakblad voor inkoopmanagers Deal!. Deal! is een titel die iedereen in het bedrijfsleven wil prikkelen om het blad te lezen en kennis op te doen over het verbeteren van het inkoopproces in alle facetten. Om zo "Purchasing Excellence" in Nederland te bevorderen wat ook een speerpunt van NEVI is. Het eerste nummer van Deal! wordt in een oplage van 52.500 exemplaren verspreid onder NEVI-leden en overige inkoopmanagers in Nederland.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.