Inloggen
Login met InkopersCafé account Account aanmaken

Premium logo's

Premium logo's

Premium partners

Sidebar premium

Sidebar premium

Gold partners

Sidebar gold

Sidebar gold

Silver partners

Sidebar silver

Sidebar silver
11
02
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Door webmaster
Categorie: Column
Soort:

Reclame via e-mail: wat mag wel en niet?

Computergebruikers klagen steen en been over de overvloed aan ongewenste e-mails. kortweg spam. Met de komst van de nieuwe Telecommunicatiewet en een zelfreguleringscode voor de betrokken branches is e-mailmarketing voortaan aan strikte regels gebonden. Wanneer u reclame wilt maken via e-mail. moet u dus goed weten wat wel en niet kan.

De nieuwe Telecommunicatiewet die eind vorig jaar door de Tweede Kamer is goedgekeurd. hanteert het zogenaamde opt-in principe. Dit betekent dat verzenders van reclame via e-mail moeten kunnen aantonen. dat zij daarvoor toestemming hebben van de ontvanger. De handel in e-mailadressen wordt hiermee aan banden gelegd. Toezichthouder Opta kan bij overtreding een bestuurlijke boete opleggen met een maximum van ? 450.000.

Lees hier het volledige bericht (bron: DeZaak.nl)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.